Inici | Noticies | Reportatges | Entrevistas | Fotos | Videos | Resultats | Classificacions | Site Map |

27 de febr. 2009

ROMÀ BANCELLS, UN DELS JUGADORS AMB MÉS PROJECCIÓ RENOVA PER DUES TEMPORADES

«M'AGRADA EL CLUB I LA CIUTAT»

Romà Bancells serà jugador del Roncato Patí Vic dues temporades més. El jugador de Maçanet de la Selva i el CP Vic van tancar l'acord aquesta mateixa setmana, d'aquesta manera es comença a perfilar l'estrucutra d'equip per la propera temporada.

Romà Bancells ja porta 3 temporades al Roncato Patí Vic i compte actualment compte amb 23 anys i és un dels jugadors amb més projecció de l'OK Lliga.

Romà Bancells:

"Estic molt content per la renovació"
"A banda del club, també m'agrada viure a Vic"
"Aquest és un lloc per crèixer com a jugador i coma persona"
"No m'interessava un projecte només d'hoquei"
"Penso que és positiu que el Roncato mantingui el grup"
"No he dubtat mai en seguir aquí"
"Tenim equip per lluitar pels titols"
"Quan vaig venir, era un canvi molt important per mi, amb 20 anys, ara estic
molt content del pas que vaig fer en aquell moment"


0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada